PIW Rypin

  • Zwiększ rozmiar czcionki
  • Domyślny  rozmiar czcionki
  • Zmniejsz rozmiar czcionki
Strona Główna Ogłoszenia archiwalne

Referent do spraw księgowo-kadrowych

Email Drukuj PDF

Powiatowy Lekarz Weterynarii

poszukuje kandydatów na stanowisko:

referent do spraw księgowo-kadrowych w Dziale Księgowości Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Rypinie

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Wymiar etatu: 0.5

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

      Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Rypinie
      ul. Nowy Rynek 15
    87-500 Rypin

Miejsce wykonywania pracy:

  • Rypin

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • rozliczanie dokumentacji wyznaczonych lekarzy weterynarii w zakresie funduszu epizootycznego,
  • sporządzanie sprawozdań z poniesionych kosztów w zakresie monitoringu i zwalczania chorób zakaźnych zwierząt,
  • prowadzenie spraw kadrowych Inspektoratu,
  • wprowadzanie dokumentów do programu finansowo-księgowego Symfonia.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
      Pracownik wykonuje prace administracyjno-biurowe, przy wykorzystaniu sprzętu komputerowego.
      Praca przy monitorze ekranowym.

 

    • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

 

      Stanowisko pracy usytuowane jest na parterze budynku.
      Dojścia i dojazdy są utwardzone.
      Budynek jest nieprzystosowany dla osób niepełnosprawnych ruchowo.
      Narzędzia i materiały pracy: komputer, kserokopiarka, fax, telefon, urządzenia biurowe.
      Oświetlenie: naturalne i sztuczne.


Inne

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

  • wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • wiedza w zakresie prawa pracy, finansów publicznych i znajomość ustawy o rachunkowości,
    • znajomość przepisów prawa w zakresie ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej,
    • co najmniej 1 rok doświadczenia w pracy w administracji publicznej,
    • umiejętność biegłej obsługi komputera.

wymagania dodatkowe

  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
  • umiejętność współpracy w zespole,
  • znajomość programu Excell, Symfonia Finanse,
  • preferowane wykształcenie wyższe ekonomiczne lub administracyjne.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego

Inne dokumenty i oświadczenia:

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów

Termin składania dokumentów:

    31-12-2014

Miejsce składania dokumentów:

      Powiatowy Inspektorat Weterynarii
      Nowy Rynek 15
      87-500 Rypin

 

Inne informacje:

      e-mail:

Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

      tel. 542802787
Data ostatniej modyfikacji: środa, 03 grudnia 2014 23:02  

W naszej witrynie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisywane w Państwa urządzeniu końcowym. Zmiany dotyczące zapisywania cookies są możliwe w każdym momencie z poziomu ustawień Państwa przeglądarki.

Akceptuje pliki cookies z tej strony.