PIW Rypin

  • Zwiększ rozmiar czcionki
  • Domyślny  rozmiar czcionki
  • Zmniejsz rozmiar czcionki
Strona Główna Ogłoszenia i przetargi OGŁOSZENIE o zbędnych składnikach majątku ruchomego Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Rypinie

OGŁOSZENIE o zbędnych składnikach majątku ruchomego Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Rypinie

Email Drukuj PDF

 Rypin, dnia 13 czerwca 2023 r.

 OGŁOSZENIE

o zbędnych składnikach majątku ruchomego

Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Rypinie

Nasz znak: ZA.231.2.2023

Zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 21 października 2019 r. w sprawie szczegółowego sposobu gospodarowania składnikami rzeczowymi majątku ruchomego Skarbu Państwa (Dz. U. z 2022 r., poz. 998), Powiatowy Lekarz Weterynarii w Rypinie informuje o zbędnych składnikach majątku ruchomego przeznaczonych do nieodpłatnego przekazania innym jednostkom.

         Wykaz zbędnych składników majątku ruchomego wraz z oceną stanu użytkowego stanowi załącznik nr 1 do niniejszego pisma.

         Składniki wymienione w załączniku nr 1 przeznaczone są w pierwszej kolejności do nieodpłatnego przekazania innym jednostkom budżetowym.

Nieodpłatne przekazanie lub darowizna składników rzeczowych majątku ruchomego może nastąpić na pisemny wniosek podmiotów określonych w § 38 i § 39 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 października 2019 r. Wniosek zainteresowanego podmiotu lub organu powinien zawierać elementy i dokumenty takie jak:


a)    nazwę, siedzibę i adres podmiotu występującego o nieodpłatne przekazanie składnika rzeczowego majątku ruchomego,
b)    wskazanie składnika rzeczowego majątku ruchomego, którego wniosek dotyczy,
d)    oświadczenie, że przekazany składnik rzeczowy majątku ruchomego zostanie odebrany w terminie i miejscu wskazanym w protokole zdawczo-odbiorczym
e)    telefon kontaktowy.

Wnioski należy składać pisemnie na adres: Inspekcja Weterynaryjna Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Rypinie, ul. Nowy Rynek 15, 87-500 Rypin lub na adres e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. do dnia 13 lipca 2023 r.

Zbędne i zużyte składniki majątku ruchomego wymienione w załączniku nr 1 można obejrzeć do czasu składania wniosków, po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym w tut. Inspektoracie, w godzinach 8:00-14:00.

 

Powiatowy Lekarz Weterynarii

                                                                                                                                                                                                                                                                          w Rypinie

Joanna Monika Żychniewicz

 

Plik z skanem ogłoszenia do pobrania - PDF

Załącznik Nr 1 do ogłoszenia do pobrania - PDF

Data ostatniej modyfikacji: wtorek, 13 czerwca 2023 08:24  

W naszej witrynie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisywane w Państwa urządzeniu końcowym. Zmiany dotyczące zapisywania cookies są możliwe w każdym momencie z poziomu ustawień Państwa przeglądarki.

Akceptuje pliki cookies z tej strony.